دسته‌بندی نشده

رنگ های مختلف شمع و تاثیرات آن

شمع رز

تاثیر رنگ های مختلف در شمع

رنگ های مختلف شمع تاثیرات متفاوتی در مدیتیشن و ذهن دارد. شما می توانید در  فروشگاه هاشمی شمع متناسب با نیاز خود را پیدا کنید.

شمع سفید: نشانه شفا بخشی و ایجاد نیروست. در کنار شمع های دیگر اثر بخشی آن بیشتر است.
شمع سیاه: نیرومند و محافظت کننده است. در مراسم مذهبی و مدیتیشن استفاده می شود. کمک به دستیابی به روشنایی و آگاهی خلاق در گستره ی ذهن می باشد. برای جلوگیری از افسردگی و استرس کنار شمع سفید و رنگی استفاده شود.
شمع قرمز: نشان عشق است. برای سلامتی و موثر بر قوای جنسی و تقویت عشق مندی. این شمع با سوختن خود انرژی مورد نیاز بدن را تامین و نیروی دست یابی به هدف، کنجکاوی و تلاش برای برخورداری از مواهب زندگی را فراهم می کند. رنگ قرمز شاد و سرزنده است. برای جشن تولد و مهمانی های شاد از قرمز استفاده نمایید. همچنین رنگ شمع قرمز در اتاق خواب حس شور و هیجان را القا می کند.
شمع آبی فیروزه ای: الهام پذیری و شکوفایی استعدادهای درونی. نماد ایمان به زندگی است. همچنین نماد درک معنوی که ایمان و اعتقاد را افزایش می دهد. موجب دستیابی سریع به پول و ثروت می شود. برای اتاق خواب و حمام مناسب است.
شمع سبز: نماد رشد،ترقی و توسعه است. انرژی این شمع بازدهی، تولید بیشتر، جوانی و ذوق و شوق و وفور نعمت همراه دارد. رشد و تحرک و تعادل بین جسم و ذهن از اثرات مثبت شمع سبز است.
شمع نارنجی: نماد شادابی، نشاط و سرزندگی، استعداد و توانایی است. بالا بردن جاذبه های اجتماعی. فضای مهمانی را رنگارنگ و هیجانی کرده و محیط خانه را شاد و زنده می کند.
شمع بنفش و ارغوانی: نماد حالت روحی، قابلیت و ابداع است. انرژی دادن به افراد برای تلاش جدی و دست یابی به اهدافش وا می دارد. نماد قدرت، برتری، موفقیت، جاه و جلال و هماهنگی معنوی است. بنفش و صورتی رنگ صلح هستند. مناسب برای اتاق خواب و مدیتیشن است.
شمع صورتی: نماد عشق و دوستی و پیروزی و توانایی است. درون این شمع انرژی های مربوط به افتخارات، دانایی، و شفافیت دل و روح نهفته است.
شمع زرد و طلایی: رسیدن به آروزها و مراد دل، تقویت رویا بینی و درک آن. مناسب برای کسانی که کنکور یا امتحان دارند. ترکیب آن با رنگ قرمز ایجاد جو شاد و سرزنده در مهمانی می کند. شمع زرد نماد شعله و شعله نماد معنویت است.
شمع خاکستری و نقره ای: نماد شفافیت و پاکی سرشت است. باعث آشکار شدن نبوغ و استعدادهای سرکوب شده را آشکار می کند. موثر در مراقبه، بیداری ضمیر ناخودآگاه است. رنگ ماه است که به تغییر کمک کرده و تشویق به یادگیری می کند.
شمع قهوه ای: بیدار کردن قوه یقین و تشخیص است. ترکیبی از رنگ قرمز، نارنجی و سیاه است. باعث ایجاد سبک موزون شده که حس قدرت، شکوه و جلال را زنده می کند. گرمای خاصی را در منزل ایجاد می کند.

شما می توانید شمع دلخواهتان را از فروشگاه هاشمی سفارش دهید.

شمع های با کیفیت و رنگ های متنوع در اندازه های مختلف.

شمع کاکتوس

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *